Нд, 06.10.2024, 09:18

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Методична скарбничка | Реєстрація | Вхід

Головна » Методична скарбничка » Логопедія

У категорії матеріалів: 2
Показано матеріалів: 1-2

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

"Впіймай звук!”. 

     Поясніть дитині, що ви будете вимовляти різні звуки, а їй потрібно буде плеснути в долоні - "впіймати звук”, коли вона почує певний звук. Необхідно дотримуватись принципу від простого до складного: 

- звук [а] серед у, у, а, у;

- звук [а] серед о, а, і, о;

- звук [і] серед и, е, і, и;

- звук [с] серед л, н, с, п;

- звук [с] серед ш, ж, ч, с і т.д.


Логопедія | Переглядів: 12610 | Додав: hill | Дата: 17.11.2013 | Коментарі (0)

"Що ти почув?”. 
     Дитина тихо сидить на ігровому майданчику чи в кімнаті. Запропонуйте заплющити очі й послухати вулицю. Через деякий час дозвольте розплющити очі, та розпитайте дитину про її враження. Можливо вона почула гудок машини або сміх дітей, можливо – голос пташки чи ваше дихання і т.д.

"Де плескали в долоні?”. 
     Дитина стоїть посеред кімнати з заплющеними очима. Ви тихенько станьте в будь-якому кутку кімнати, та плесніть в долоні. Дитина, не відкриваючи очі повинна вказати напрямок, звідки вона почула сплеск. 
Логопедія | Переглядів: 492 | Додав: hill | Дата: 17.11.2013

Інформація

Кириленко В.

Кириленко Вікторія Миколаївна
Вчитель початкових класів Черкаського навчально-виховного об’єднання «Дошкільний навчальний  заклад – загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №36» Черкаської міської ради Черкаської області

Наше опитування

Вчитель повинен бути насамперед:
Всього відповідей: 24

Форма входу

Статистика