Мета: формування ключових компетентностей:
громадянської - бережливо ставитись до самого себе, до природи;
здоров’язбережувальної - формувати життєву мотивацію до ведення здорового способу життя;
взаємозв’язок організму людини з природнім оточенням;
соціальної - вміння працювати в команді;
формування предметної компетентності:
знайомити учнів із значенням загартовування для здоров’я людини; вчити на практиці застосовувати природні чинники та виконувати комплекс процедур для загартовування;
виховувати інтерес до знань, бажання бути здоровим.
повну версію уроку можна завантажити за посиланням
Тема. Види речень за метою висловлювання та інтонацією
Мета: формування ключових компетентностей:
уміння вчитися:організовувати свою працю для досягнення результату; виконувати розумові операції й практичні дії;
здоров'язбережувальної компетентності: формувати свідоме позитивне ставлення до свого здоров’я та здорового способу життя; показати учням, що дотримання всіх складових здорового способу життя – провідна умова збереження і зміцнення здоров’я.
формування предметних компетентностей: узагальнити знання учнів про види речень за метою висловлювання та інтонацією; вправляти у розрізненні їх на слух і на письмі; формувати вміння аналізувати, синтезувати мовні явища; сприяти творчій активності школярів; виховувати культуру мовлення, бажання вивчати українську мову.
Обладнання: зображенням мультиплікаційних героїв: Живчика, Грушки, Лимончика, Вишеньки; картки із завданнями для самостійної роботи та роботи в парах, мультимедійна презентація.
Тип уроку: повторення і узагальнення знань і вмінь
з повною версією уроку можна ознайомитися за посиланням
ознайомити дітей з розмаїттям рослин рідного краю; формувати природничу компетентність: поняття «дерева», «кущі», «трав’янисті рослини»; дослідити багатства лісів, полів Черкащини, вчити визначати їх види рослин, виробити правила поведінки в природі і пропагувати їх серед рідних і близьких;
розвивати життєві компетенції: допитливість, ініціативність, відповідальність, наполегливість, вміння працювати з довідковою літературою, навички самостійної діяльності, самооцінювання;
виховувати толерантність, естетичні смаки, відчуття прекрасного, любов до природи.
Дитині потрібна
психологічна допомога для зняття психологічних ба’єрів,викликаних невдачами в
читанні, а також для формування навичок читання.
Формування в дітей
навичок читання — одне з найважливіших завдань початкової школи. Як мінімум
два компоненти містить у собі сформована навичка читання:
а) техніку читання (правильне і швидке сприйняття й
озвучування слів, засноване на зв'язку між їхніми зоровими образами, з одного
боку, й акустичними і мовнорушійними, — з іншого);
Вчитель початкових класів Черкаського навчально-виховного об’єднання «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №36» Черкаської міської ради Черкаської області