Мета: формування ключових компетентностей:
громадянської - бережливо ставитись до самого себе, до природи;
здоров’язбережувальної - формувати життєву мотивацію до ведення здорового способу життя;
взаємозв’язок організму людини з природнім оточенням;
соціальної - вміння працювати в команді;
формування предметної компетентності:
знайомити учнів із значенням загартовування для здоров’я людини; вчити на практиці застосовувати природні чинники та виконувати комплекс процедур для загартовування;
виховувати інтерес до знань, бажання бути здоровим.
повну версію уроку можна завантажити за посиланням
Тема. Види речень за метою висловлювання та інтонацією
Мета: формування ключових компетентностей:
уміння вчитися:організовувати свою працю для досягнення результату; виконувати розумові операції й практичні дії;
здоров'язбережувальної компетентності: формувати свідоме позитивне ставлення до свого здоров’я та здорового способу життя; показати учням, що дотримання всіх складових здорового способу життя – провідна умова збереження і зміцнення здоров’я.
формування предметних компетентностей: узагальнити знання учнів про види речень за метою висловлювання та інтонацією; вправляти у розрізненні їх на слух і на письмі; формувати вміння аналізувати, синтезувати мовні явища; сприяти творчій активності школярів; виховувати культуру мовлення, бажання вивчати українську мову.
Обладнання: зображенням мультиплікаційних героїв: Живчика, Грушки, Лимончика, Вишеньки; картки із завданнями для самостійної роботи та роботи в парах, мультимедійна презентація.
Тип уроку: повторення і узагальнення знань і вмінь
з повною версією уроку можна ознайомитися за посиланням
Теренкур- метод дозованої ходьби, з використанням сходжень на горбистій місцевості. Ця форма фізкультурної роботи одночасно є методом терапії, і прийом тренування у дітей витривалості до зростаючих фізіологічних навантажень.
Буває, що слово відоме давно, а знає не кожен, що значить воно. і тут у пригоді стає визначник, скарбів наших мовних – тлумачний словник. Дмитро Білоус
Існування феномену насильства по відношенню до дітей, а особливо сімейного насильства над дітьми, у більшості країн було визнане лише в другій половині ХХ століття. Таке пізнє звернення психології до цієї теми культурно-історично обумовлене тим, що до початку ХХ ст. у суспільстві була розповсюджена думка, що діти – лише власність дорослих.
Вчитель початкових класів Черкаського навчально-виховного об’єднання «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №36» Черкаської міської ради Черкаської області